Koordynator ds. zarządzania nieruchomościami


Zakres obowiązków/opis stanowiska

- samodzielna obsługa nieruchomości w zakresie nadzorowania procesów, pracowników

- ścisła współpraca z zarządami wspólnot

- nadzór nad podwykonawcami (w tym sprzątanie, konserwacja, usuwani usterek, remonty, modernizacje)

- organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot

- reprezentowanie wspólnot przed organami administracyjnymi

Wymagania

- wykształcenie wyższe

- 2 - letnie doświadczenie w branży nieruchomości

- 3 - letnie na stanowisku kierowniczym

- wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu zarządzania nieruchomościami i zasobami ludzkimi

- znajomość rachunkowości w zakresie podstawowym

- pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów

- umiejętność zarządzania czasem

- prawo jazdy kat. B

- komunikatywność, otwartość , dyspozycyjność

- biegła obsługa Pakietu Office

Mile widziane

- doświadczenie w wystąpieniach publicznych

- znajomość programu Lokale

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

- atrakcyjne wynagrodzenie

- wsparcie merytoryczne doświadczonych zarządców nieruchomości

CV wraz z informacją na temat oczekiwanego wynagrodzenia netto i listem motywacyjnym prosimy przesyłać na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Do przesłanych ofert prosimy dołączyć oświadczenie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).”